استایل کژوال

سبک کژوال از آن دسته تیپ هایی است که راحتی افراد در این سبک حائز اهمیت است و یکی از محبوب ترین ترندها در دنیای مد و لباس بوده ها و خیلی ها پوشیدن این سبک از لباس ها را ترجیح میدهند.
در واقع کژوال همان سبک خیابانی ساده و به قول معروف همه جا پوش است. شما در طول روز با استفاده از خلاقیت و همچنین با ترکیب و تنالیته رنگ ها میتوانید بهترین تیپ کژوال هیجان انگیز خود را بسازید.

همانطور که گفتیم مفهوم این تیپ سادگی و شیک بودن آن میباشد بهتر است برای توضیح بیشتر بگوییم که این تیپ به صورتی نیست که مثلا: شلوارک را با کراوات پوشید و یا شلوارک و جوراب ساق بلند پوشید.
این استایل جوری نیست که محدود به مکان یا زمان خاصی باشد بلکه شما میتوانید در هر جایی از آن استفاده کنید.

تیپ کژوال جوری نیست که لباس های مصرفی خیلی تنگ، گشاد و یا زننده باشد.
ترکیب لباس های رسمی و اسپرت میتواند بهترین استایل کژوال را برای شما به ارمغان بیاورد. رنگ هایی مانند سفید،مشکی،کرم از بهترین رنگ ها برای این تیپ میباشند.
استایل کژوال به خانم ها و آقایان جوان این امکان را میدهد که هم تابع مد روز باشند و همچنین راحت لباس بپوشند.

برای اینکه بتوانید استایل کژوال خاصی داشته باشید باید به کمد خود رسیدگی کنید و تنوع رنگی لباس هایتان را بالا ببرید و باید از سری اکسسوری های ویژه و مناسب تیپتان استفاده کنید.
تیشرت،هودی،شلوار جین،پلیور،ژاکت،کتانی از آن ذسته لباس هایی هستند که در استایل کژوال بسیار پرکاربرد هستند.

کژوالیست ها کسانی هستند که راحتی را ترجیح داده و استایل آنها مخصوص به فصل های خاص نیست، آنها قواعد طراحی استایل مونوکروم را رعایت نمیکنند و تیپ و استایل آنها در هیچ قاعده ای قرار نمیگیرد و الهام بخش ایده ای نمیباشد و آنطور که احساس رضایت داشته باشند میپوشند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *